БАШТОВІ КРАНИ - ОРЕНДА, ПРОДАЖ, ЛІЗИНГ.

49006, м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 3. Тел. / факс: +38 (056) 767-38-70
65012, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 46, Тел/факс: +38 (048) 722-10-00 
Тел. моб.: 380 (67) 523-95-81,  +380 (50) 452-52-70
Російська мова Українська мова Англійська мова

Баштові крани
Швидкомонтуємі крани
Будівельні підйомники
Баштові крани б/у
Екскаватори б/у
Навантажувачі б/у
Спецтехніка б/у

Статті та Публікації:

Вакансії:

Статті - Потужність електродвигуна підйому баштового крана

Главная страница  / Статті


Потужність електродвигуна підйому баштового крана
Потужність електродвигуна підйому баштового крана КБ - це відношення роботи, здійсненої за певний час до часу.
Потужність електродвигуна підйому вантажу баштового крана в системі СІ вимірюють у ВАТ (Вт). Піднімаючи вантаж баштовим краном КБ вагою 1 кілограм за 1 секунду на висоту 1 метр, ми одержуємо потужність 1,00 кг x 1,00 м / с x 9,80 м / с 2 = 9,80 Вт
Потужність електродвигунів баштових кранів іноді вимірюється в кінських силах, зазвичай так маркують потужність електродвигунів баштових кранів закордонні заводи-виробники, такі як, Potain, Liebherr, Alfa, Wolf, Saez, Raimondi, San Marco, Simma, Zoomlion, Terex, Jost, Linden Comansa , Comedil, Piener, QTZ, Jaso, Peiner, Wilbert, FM-Gru, EURO-Gru.
Термін потужності «кінська сила» був введений Джеймсом Ватто. Ватт визначив, що 1 (один) коня за 1 (одну) хвилину з глибини 30 метрів підніме 150 кг вугілля, у результаті експерименту він визначив одиницю потужності кінську силу (horsepower).
У більшості європейських країн кінська сила визначається як 75 кгс м / с, тобто, як сила, достатня для підняття вантажу масою до 75 кг на висоту 1 м за 1 с. Інженери іноді користуються "кінської силою" з-за її неоднозначного визначення, але в автомобілебудуванні "кінська сила" невід'ємна частина характеристики двигуна.

Стандартної одиницею для вимірювання потужності електродвигуна баштового крана є ват. Одна кінська сила - це 736 ват. Існує формула для перекладу ват в «коня»: 1 кВт помножити на коефіцієнт 1,36 і вийде потужність двигуна баштового крана в кінських силах.
Потужність електродвигуна баштового крана - це енергія перетворююча крутний момент на вихідному валу електродвигуна, тому крутний момент електродвигуна баштового крана піднімає вантаж, переміщує каретку крана і переміщує баштовий кран по рейках.

Баштові крани типу КБ застосовуються асинхронні двигуни з короткозамкнутим ротором. Так як для електродвигунів баштових кранах КБ потрібно східчаста зміна швидкості, тому застосовують дво-або трьох-швидкісні асинхронні двигуни з короткозамкнутим ротором. На статорі у електродвигунів баштових кранів КБ розміщені два статорні обмотки з різним числом полюсів. Почергове включення статорних обмоток забезпечує роботу електродвигуна баштового крана з різною частотою обертання.
Електропривод вантажного візка баштових кранів КБ комплектується двошвидкісним асинхронним електродвигуном МТ КМ-311-6116.
Приводи вантажних електродвигунів баштових кранів з великою висотою підйому вантажу мають інші технічні характеристики, ніж у звичайних кранів. Підйом вантажу середньої ваги повинна проводитися з більшою швидкістю, ніж підйом номінального вантажу, що дозволить зменшити потужність електродвигуна баштового крана.
Робоча швидкість підйому вантажу баштового крана та швидкість підйому / опускання крюковою підвіски баштового крана без вантажу повинна бути великою.
При цьому вантажна лебідка баштового крана повинна мати низьку швидкість посадки вантажу.
Механізм підйому / опускання вантажу баштового крана КБ-573 складається з двох вантажних електродвигунів, які працюють на загальний Поліспаст. Одна вантажна лебідка баштового крана КБ573 має гальмівну систему для отримання мінімальної швидкості посадки вантажу баштовим краном.
На баштовий кран КБ-503 та баштових кранів КБ-674 встановлені вантажні лебідки з електродвигунами постійного струму.
Технічні характеристики вантажних електродвигунів баштового крана КБ674 і баштового крана КБ503 з постійним струмом відрізняються від характеристик електродвигуна баштового крана КБ_573.
Електропривод вантажних лебідок баштових кранів КБ_674 і КБ_503 працює за наступним принципом: частота обертання двигуна постійного струму регулюється зміною підводиться до електродвигуна напруги.
На баштовий кран КБ-503 привід вантажної лебідки здійснений за допомогою системи, двигун. Асинхронний електродвигун баштового крана Ml здійснює обертання генератора постійного струму баштового крана G. Генератор баштового крана КБ -503 є джерелом живлення для електродвигуна постійного струму баштового крана М2. Напруга генератора баштового крана КБ 503 регулюється за допомогою обмотки збудження генератора ОВГ. Обмотки збудження генератора ОГВ баштового крана КБ * 503 отримує харчування через обмотки магнітного підсилювача МУ1. Обмотка магнітного підсилювача баштового крана КБ * 503 МУ1 виробляє зміна величини й напрямку струму збудження.
Обмотки збудження двигуна отримує харчування через магнітний підсилювач баштового крана КБ 503 МУ2. При незмінній споживаної потужності електродвигуна баштового крана КБ503 М2 швидкість підйому / опускання вантажу вантажний лебідкою буде мати різні значення в залежності від ваги вантажу на гаку баштового крана. Наприклад, діапазон зміни швидкості вантажної лебідки баштового крана КБ503 становить від 30 м / хв при вантаж 10 т, до 90 м / хв при роботі без вантажу.

а - структурна схема, б - механічні характеристики приводу; СФУ, СФУВ - блоки системи фазового управління тиристорами, Смурого, CMWB - підсумовують магнітні підсилювачі, ЛПУ-логічне перемикаючі пристрій, (що підсумовує магнітний підсилювач логіки
Тиристорний привід баштового крана КБ_674 забезпечує регулювання швидкості шляхом зміни підводиться до якоря електродвигуна баштового крана напруги і шляхом зміни струму збудження, реверс і гальмування електродвигуна вантажної лебідки баштового крана КБ-674.
Тиристорні випрямляючі блоки баштового крана КБ -674 VI якірного ланцюга і V2 ланцюга збудження харчуються через понижуючі трансформатори баштового крана. Управління тиристорами баштового крана КБ * 674 силового блоку VI проводиться системою фазового управління СФУ. Напруга подається на задану обмотку магнітного підсилювача Смурого баштового крана КБ 674 через блок-контакти К1 і К2 в залежності від положення рукоятки командоконтролера КБ674 і стану логічного перемикає пристрої ЛПУ баштового крана КБ 674, яке включає реле К3 та К4 з їх допомогою включає контактори реверсу.
Підсумовує магнітний підсилювач логіки СМУЛ баштового крана КБ674, керуючий логічним перемикаючим пристроєм ЛПУ, забезпечує бестоковую комутацію контакторів, тобто переключення контакторів К1 і К2 при відсутності струму в ланцюзі перетворювача.
У приводі вантажної лебідки баштового крана КБ 674 передбачено опір R1 динамічного гальмування крана КБ674, яке за допомогою діода V3 включається в ланцюг якоря тільки при роботі двигуна на спуск.


Назад
 

49006, м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 3. Тел. / факс: +38 (056) 767-38-70
65012, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 46, Тел/факс: +38 (048) 722-10-00
Тел. моб.: 380 (67) 523-95-81,  +380 (50) 452-52-70
Дизайн и разработка - Artstudio.dp.ua