БАШТОВІ КРАНИ - ОРЕНДА, ПРОДАЖ, ЛІЗИНГ.

49006, м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 3. Тел. / факс: +38 (056) 767-38-70
65012, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 46, Тел/факс: +38 (048) 722-10-00 
Тел. моб.: 380 (67) 523-95-81,  +380 (50) 452-52-70
Російська мова Українська мова Англійська мова

Баштові крани
Швидкомонтуємі крани
Будівельні підйомники
Баштові крани б/у
Екскаватори б/у
Навантажувачі б/у
Спецтехніка б/у

Статті та Публікації:

Вакансії:

Статті - Класифікація баштових кранів

Главная страница  / Статті


Класифікація баштових кранів
За конструктивним виконанням баштовий кран виробляють з поворотною або неповоротною вежею. У баштових кранів з поворотною баштою (КБ1000, КБ403, КБ503, КБ408) ОПУ розміщено внизу. У кранів з неповоротною вежею (КБ473, КБ676, КБ674) опорно-поворотний пристрій баштового крана розміщено вгорі крана.

По виду стріли крани баштові бувають: 1) з балочної і 2) підйомної стрілою. У баштових кранів з балочної стрілою (КБ-504, КБ-503, КБ-676, КБ-674, КБ-408) виліт стріли баштового крана змінюється шляхом переміщення каретки по напрямних балках стріли крана.
У кранів з підйомної стрілою (КБ1000, КБ309) виліт міняється нахилом стріли баштового крана щодо опорного шарніра.
За пересуванню крани баштові бувають:

    * Пересувні,
    * Стаціонарні,
    * Універсальні.

Пересувними називаються баштові крани, обладнані ходовим пристроєм і пересуваються по рейковому кранового шляху в ході експлуатації.
Стаціонарними називаються крани баштові, закріплені на стаціонарних опорах або фундаменті. При проектованої висоті споруди вище вільного стояння баштового крана його фіксують до будівлі, що зводиться, в цьому випадку вони називаються приставними.
Крани, які до певної висоти підйому можуть переміщатися по рейках, а при подальшому підвищенні висоти баштового крана фіксуються до будівлі називають універсальними.
Самопіднімальні - це баштові крани, що монтуються за допомогою власних механізмів.

Основні параметри кранів, індексація і характеристика типорозмірного рядів кранів
Величини, що характеризують вантажопідйомний кран і технологічні можливості, називають параметрами.
1) Виліт стріли L - відстань по горизонталі від осі обертання поворотної частини крана до вертикальної осі вантажозахватного органу. Переміщення вантажозахватного органу шляхом підйому / опускання стріли або пересуванням каретки називається зміною вильоту.
2) Вантажопідйомність нетто Q представляє собою вантаж масою Q, зчинений краном та підвішений за допомогою незнімних вантажозахоплювальних пристроїв. У вантажопідйомність нетто входить:
  • Маса корисного вантажу,
  • Маса знімних вантажозахоплювальних пристроїв (стропи, траверси, грейфер),
  • Гак,
  • Крюкова підвіска.

Вантажопідйомність крана залежить від вильоту стріли баштового крана. Залежність вантажопідйомності від вильоту називається вантажний характеристикою баштового крана.
3) Вантажний момент М баштового крана - твір вантажопідйомності на відповідний виліт.
4) Висота підйому Н - відстань по вертикалі від рівня стоянки крана до вантажозахватного органу, що знаходиться у верхньому максимальному робочому положенні. Під рівнем стоянки розуміється горизонтальна поверхня основи (наприклад, поверхня головок рейок для рейкових кранів, фундаментна плита баштового крана), на яку спирається портал баштового крана. Висота підйому / опускання залежить від вильоту.
5) Глибина опускання h - відстань по вертикалі від рівня стоянки крана до вантажозахватного органу, що знаходиться в нижньому робочому положенні.
6) Діапазон підйому D - відстань по вертикалі між верхнім і нижнім робочими положеннями вантажозахватного органу; визначається як сума висоти підйому і глибини опускання.
7) Колія К - відстань по горизонталі між осями рейок або коліс ходової частини крана. При наявності здвоєних рейкових шляхів (наприклад, для потужних кранів БК1000А) колія вимірюється по осях здвоєних ниток колії. Для вантажних візків колія - це відстань між осями рейок (їздових балок) для пересування вантажного візка з стрілі.
8) База Б - відстань між вертикальними осями передніх і задніх коліс (або балансирних ходових візків) крана.
9) Задній габарит I - найбільший радіус поворотної платформи з боку, протилежного стрілі. Від величини заднього габариту залежить видалення Л рейкового шляху кранів від будівлі, що зводиться. Відстань Л повинно бути на 700 мм більше заднього габариту або найбільш вилученої (від осі обертання) частини крана.
10) Швидкість підйому Vп вантажу, рівного максимальної вантажопідйомності крана, - швидкість вертикального переміщення вантажу в усталеному режимі руху.
11) Швидкість посадки вантажу Vм - найменша швидкість плавної посадки робочого вантажу при його монтажі та укладанні в усталеному режимі руху.
12) Частота обертання n поворотної частини крана в усталеному режимі руху визначається числом оборотів крана за хвилину з робочим вантажем на гаку при мінімальному вильоті і при встановленні крана на горизонтальній площадці при швидкості вітру не більше 3 м / с на висоті 10 м.
13) Швидкість пересування баштового крана VR - робоча швидкість пересування крана на горизонтальному шляху з робочим вантажем в усталеному режимі руху і при швидкості вітру не більше 3 м / с.
14) Швидкість зміни вильоту Vг - середня швидкість горизонтального переміщення робочого вантажу при зміні вильоту від найбільшого до найменшого.
15) Встановлена потужність N - сумарна потужність електродвигунів робочих механізмів на крані, які можливо включити одночасно.
16) Радіус заокруглення R - найменший радіус заокруглення осі внутрішню рейки па криволінійних ділянках кранового шляху.
17) Радіус повороту Rп - найменший радіус кола, що описується зовнішнім переднім колесом автомобіля крана або тягача при зміні напрямку руху.
18) Конструктивна маса - маса крана без баласту та противаги, знімних монтажних і транспортних пристроїв.
19) Загальна маса - повна маса крана разом з баластом і противагою в заправленому стані.
20) Навантаження від колеса на рейку - найбільша вертикальне навантаження від обший маси крана і робочого вантажу, що передається від колеса на рейку, у найбільш несприятливому положенні крана.
21) Допустима швидкість вітру - максимальна швидкість вітру, при якій кран зберігає міцність і стійкість.
У паспорті кожного крана зазначено, на установку в якому вітровому районі розрахований даний кран, що визначає допустиму швидкість вітру для крана в неробочому стані. Крім того, у паспорті приводиться допустима швидкість вітру при роботі крана (швидкість вітру робочого стану). При швидкості вітру робочого стану вище допустимої експлуатацію крана припиняють, а кран встановлюють на захоплення. Швидкість вітру прямо пропорційна висоті, тому в паспорті вказують допустиму при експлуатації швидкість вітру на рівні встановленого на крані датчика вітру - анемометр.
Режим роботи крана визначає ступінь завантаження крана і його механізмів в умовах експлуатації. Режим роботи раніше регламентувався як:
  1. легкий,
  2. середній,
  3. важкий.
В даний час режим роботи визначається групою класифікації з Правил будови і безпечної експлуатації вантажопідіймальних кранів. Класифікація проводиться окремо для кранів і механізмів. Встановлено вісім груп класифікації для кранів. При визначенні групи враховується, що термін служби баштових кранів складає 10 років.
За механізмам встановлено вісім груп класифікації (Ml-M8), визначених залежно від часу роботи механізму і коефіцієнта розподілу навантаження на механізм. Кожна модель крана має індекс (марку), до якого входять букви і цифри. Основні параметри базових моделей кранів для роботи у I-III вітрових районах при температурі навколишнього повітря від -40 до +40 ° С регламентуються ГОСТ 13556 - 91.

Назад
 

49006, м. Дніпропетровськ, вул. Робоча, 3. Тел. / факс: +38 (056) 767-38-70
65012, м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 46, Тел/факс: +38 (048) 722-10-00
Тел. моб.: 380 (67) 523-95-81,  +380 (50) 452-52-70
Дизайн и разработка - Artstudio.dp.ua